هدهدخوش خبر

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، مارا از نظرات و پیشنهادات خودبهره مند کنید.

هدهدخوش خبر

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، مارا از نظرات و پیشنهادات خودبهره مند کنید.

بعضی وقتها!!

بعضی وقتها اینقدردلم میگیره که حتی بغض وگریه های شبونه هم دردی ازم دوا نمیکنه 

همش دنبال یه هم صحبت میگردم تا بتونم تنهاییم ودرکنار اون سرکنم

خوب که اطرافم ونگاه میکنم میبینم اطرافم پرازآشنا ودوسته

ولی هیچ کدوم نمیتونن به درد دلای من گوش بدن 

ودردی ازمن دوا کنن

سردرگم وحیرون به دنبال راه حل میگردم

یه وقت به خودم میام میبینم دارم بایکی حرف میزنم وگریه میکنم 

حس میکنم کسی روی سرم دست میکشه ومیگه :

غصه نخور همه چیز درست میشه بنده دلشکسته من 

شاید همه اینا خیال باشه ولی بعضی وقتا واقعا میشه حضور خداروکنارخودمون حس کرد 




نظرات 1 + ارسال نظر
reza 21 فروردین 1392 ساعت 22:38

سلام متن قشنگی بود ممنونم

منتظر من های زیبای شما هستم


شاد و خوشبخت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد