هدهدخوش خبر

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، مارا از نظرات و پیشنهادات خودبهره مند کنید.

هدهدخوش خبر

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، مارا از نظرات و پیشنهادات خودبهره مند کنید.

دل نوشته ای به خدا

بارالهی به گذشته ام که مینگرم شادیها وغمهائی را میبینم که با آنها  آزموده شدم 

واز خود میپرسم آیا موفق بوده ام وازاین آزمون سربلند بیرون آمده ام 

وگاه افسوس میخورم که ای کاش بهتر عمل میکردم 

ای کاش درآن لحظه حضور داشتم 

ولی بعد باخود میگویم تاکی زندگیم رابا این ای کاشها سپری کنم

من کسی را دارم که جبران تمام نداشته ها یم است 

واین من هستم که قدرناشناسی میکنم 

پس تورامیخوانم وثنایت میکنم ای بزرگترین باشد تادرمسیر پرپیچ وخم زندگی 

ودرناملایمات خیالم ازهرجهت آسوده باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهناز 7 فروردین 1392 ساعت 13:39 http://myrayban.ir/page/link

سلام دوست من خوبی؟داشتم به وبلاگ های مختلف سر میزدم با وبلاگ آشنا شدم وبلاگت خیلی خوبه فقط یه ضعف کوچیک داره اونم بازدید وبلاگت هست که خیلی کمه من یه سایت بهت معرفی می کنم بازدید بالایی داره و بازدید وبلاگت را تا حدودی بالا میبره

الهام 9 فروردین 1392 ساعت 21:50 http://elham7709.blogsky.com/

من به دنبال قفسم.
قفسی که مامن من باشد برای آرام گرفتنم
برای به دوردستها خیره شدن. و حسرت خوردن! مجنون نیستم اما دلم فراسویی می خواهد تا حسرتش را بخورم و برای فردایی بجنگم که دست نیافتنیست.

مرسی به خاطر متن زیبات

reza 15 فروردین 1392 ساعت 17:47

سلام خیلی خوشحال شدم که در موضوعات وبلاگت دل نوشته اضافه شده بود - این بهترین فرصت برای نوشتن افکار شخصی و انتشار این مطالب در فضای اینترنته - موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد